Înregistrarea în cartea funciară a apartamentelor vechi achiziționate prin credit bancar de la instituții ale statului român, precum ICV, ICRAL și CEC Bank, necesită o procedură specială,
care implică depunerea tuturor actelor imobilului, începând de la contractul de construcție și până la chitanța care atestă plata integrală a ratelor.
Actele necesare le gasesti mai jos:
- Copie legalizata: ( se obtine la notariat )
- Contractul de vanzare cumparare cu plata in rate, sau dupa caz:
-
- Contractul de construire
- Proces verbal de predare – primire
- Certificat de mostenitor ( daca este cazul )
- Certificat de Edificare ( daca dorim sa intabulam apartamentul cu modificarile interioare ) (*)
- Copie simpla:
- Buletinele proprietarilor
- Schita veche apartament
- Expertiza MLPAT ( daca dorim sa intabulam apartamentul cu modificarile interioare ) (*)
- Original:
- Certificat fiscal – se obtine de la taxe si impozite
(*) = Acte ce le obtii in baza planului intocmit de noi de la institutiile abilitate si anume:
- Certificatul de Edificare – de la primarie
- Expertiza MLPAT – se obtine in baza masuratorilor noastre.